tirsdag den 3. juli 2012

En hæklet barnevognskæde..

Så gik den gravide i hækleriet...

Jeg har længe ledt efter en tutorial til en barnevognskæde, ligesom dem der hitter i butikkerne til svimlende priser.

Så fik jeg dette link - Familie Journalen - ugler til barnevognen , men jeg synes at uglerne blev lidt for store, så jeg gav mig til at lede nettet tyndt efter en muffin/cupcake som jeg kunne lige. Det blev en blanding, bunden er fra denne opskrift fra Puslefantens DIY og toppen fra Anne Bauers blog. Jeg tilføjede franske knuder i stedet for perler.

De to stykker til at holde klipsen med er bare 20 lm x 4 rækker, kantet med en anden farve. Perlerne er fra TIGER.

En dejlig tøse ting jeg vil glæde mig til at have i barnevognen.


Materialepris:

- 3 nøgler bomuldsgarn á 15 kr.
- 2 seleplips á 12 kr.
- 1 pose perler á 10 kr.
- tyk elastiktråd á ca. 15 kr.

altså 94 kr ialt.

-Maiza

Ingen kommentarer:

Send en kommentar